czwartek, 21 marca 2013

fantasy






Obiecuję sobie, że kiedy kupię książkę Huntera S. Thompsona ,,Lęk i odraza w Las Vegas'', to WCIĄGNĘ ją za jednym razem; oczywiście, jeśli znajdę ją gdziekolwiek w Warszawie.
Ostatnio chodzi mi po głowie napisanie czegoś, ale już sprawia mi trudność nawet w głowie ustalenie jakiejkolwiek fabuły, co dopiero stworzenie spójnego i logicznego tekstu - zupełny brak wyobraźni...?

Kogo nie zabija, polecam tydzień choroby - tydzień wolnego od nadzorowania tej dzikiej bandy. Absolutnie nie tęsknię.


x Książka: ,,Pod piracką flagą'' MICHAEL CRICHTON
x Film: na jutro- ,,Django''

5 komentarzy:

  1. nie natknelam sie nigdy na ta ksiazke, ale jesli jest warta polecenia to pewnie jak znajde czas to sie na nia skusze, o ile ja gdziekolwiek dostane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że powinna być w Matrasie ;)

      Usuń
  2. ja tam trochu za szkołą tęsknię...
    dopiero człowiek na studiach zaczyna doceniać te 45minutowe lekcje gdy siedzi 120 minut na wykładzie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w szukaniu książki ;DD
    Wpadnij ;** http://wikusia27.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie byłam tu wcześniej i żałuję :) Postaram się zaglądać tutaj często, ale niczego nie obiecuję bo nie mam mega dużo czasu. A co do książki to skoro jest taka dobra i jeśli się gdzieś na nią natkę to sięgnę po ta lekturę :) ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń